جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد؛

نسبت به گذشته برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی مصمم‌تر هستیم

یک گروه مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای به مناسبت آتش زدن مسجد الاقصی گفت: هر لحظه‌ای که می‌گذرد پایبندی ما به حقوق خود را بیشتر کرده و ما را به آزاسازی سرزمین و بازپس‌گیری آنچه دشمن اشغال کرده، مصمم‌تر می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 21August 2022

نسبت به گذشته برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی مصمم‌تر هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و سومین سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالأقصی توسط «مایکل روهن» صهیونیست تأکید کرد که قدس همچنان اصل و اساس درگیری با دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند و آزادسازی و باز‌پس گیری آن وظیفه هر عرب و مسلمانی است و مقاومت نیز تنها راه تحقق این امر است.

در این بیانیه آمده است که گذشت دهه‌ها و سال‌ها از زمان آتش زدن نخستین قبله مسلمانان هرگز به معنای آن نیست که ملت فلسطین به مرور زمان حق خود را فراموش می‌کند بلکه هر لحظه‌ای که می‌گذرد پایبندی ما به حقوق خود را بیشتر کرده و ما را به آزاسازی سرزمین و بازپس‌گیری آنچه دشمن اشغال کرده، مصمم‌تر می‌کند.

به نوشته وبگاه «فلسطین الیوم»، در این بیانیه تأکید شده است که تلاش‌های مربوط به یهودی‌سازی و اعطای صبغه صهیونیستی به شهر قدس هرگز هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد و قدس همچنان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

جهاد اسلامی همچنین به تمامی فلسطینیان حاضر در قدس اشغالی و صحن‌های مسجدالأقصی که با اشغالگران مقابله می‌کنند، درود فرستاد و ملت فلسطین را به استمرار دفاع از مسجدالأقصی و مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست فراخواند.

در این بیانیه آمده است که آثار آتش‌سوزی مسجدالأقصی تا به امروز باقی مانده و زخم‌های فلسطینیان از این حادثه و تجاوزات روزمره صهیونیست‌ها به روستا‌ها و شهر‌های کرانه باختری و قدس اشغالی التیام پیدا نکرده است.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است که با گذشت ۵۳ سال از حادثه به آتش کشیدن مسجدالأقصی، ملت فلسطین همچنان در صفی واحد برای مقابله با دشمن ایستاده و با تمام توان برای حفظ کرامت مسلمانان مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار