لو رفتن نقشه شهرک‌نشینان برای عملیات تروریستی علیه فلسطینی‌ها

یک شبکه صهیونیستی فاش کرد، نوه دو خاخام برجسته این رژیم اقدام به ساخت مواد منفجره می‌کرده تا شهرک‌نشینان را برای انجام عملیات تروریستی علیه فلسطینی‌ها مسلح کند.
کد خبر: ۵۴۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 23August 2022

لو رفتن نقشه شهرک‌نشینان برای عملیات تروریستی علیه فلسطینی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد، نوه دو خاخام برجسته حریدی مواد منفجر می‌ساخته تا شهرک‌نشنیان صهیونیست را برای انجام عملیات تروریستی علیه فلسطینی‌ها مسلح کند.

فرد بازداشت‌شده که با نام اختصاری «الف» معرفی شده، اعتراف کرد، اتاقش در یک مدرسه دینی در شهرک «مودیعین عیلیت» غرب رام‌الله را تبدیل به آزمایشگاهی برای تولید مواد منفجره و ساخت بمب دستی کرده است.

وی افزود، هدفش تسلیح گروه افراطی یهودی «تدفیع الثمن» جهت انجام عملیات تروریستی علیه فلسطینی‌ها بوده است.

این گره افراطی حملاتی علیه اموال و دارایی‌های فلسطینی‌ها و مقدسات اسلامی و مسیحی در کرانه باختری از جمله قدس شرقی و حتی داخل فلسطین اشغالی انجام می‌دهد.

نوه این دو خاخام حدود یک ماه پیش به دست «شاباک» بازداشت شده و تمام تجهیزات داخل اتاق وی در توقیف است.

شهرک‌نشینان صهیونیست به شیوه‌های مختلف اقدام به آزار و اذیت فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس می‌کنند. سال گذشته، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از مسموم‌سازی آب چاه فلسطینی‌ها ویژه شرب به دست شهرک‌نشینان صهیونیست پرده برداشت.

در موعد برداشت زیتون در کرانه باختری توسط فلسطینی‌ها، تعرضات شهرک‌نشینان صهیونیست افزایش می‌یابد. در سال‌های اخیر زمان زیبای چیدن زیتون به کابوسی برای فلسطینی‌ها تبدیل شده، زیرا روزی بدون حمله شهرک‌نشینان نمی‌گذارد و صبحی نیست که درختان قطع شده یا خالی از میوه زیتون دیده نشود.

بر اساس آمار سازمان ملل در سال ۲۰۲۱، هشت هزار درخت زیتون به دست شهرک‌نشینان نابود شده و میوه این درختان را نیز دزدیده‌اند.

در ادامه گزارش هاآرتص آمده، شهرک‌نشینان می‌دانند که اگر اقدام به سرقت میوه، سوزاندن یا از ریشه درآوردن درخت زیتون بزنند هیچ مجازاتی ندارند؛ زیرا ارتش رژیم صهیونیستی نیز از آن‌ها می‌ترسد و همیشه حمایتشان می‌کند.

این روزنامه افزود، از جمله خشن‌ترین اقدام شهرک‌نشینان در حق فلسطینی‌ها این بود که تعدادی از آن‌ها لاشه گوسفند در داخل چاه آب یک فلسطینی به نام «ابراهیم صلاح» در روستای «فرعتا» در نزدیکی شهرک صهیونیستی «آرئیل» انداخته بودند تا آب آشامیدنی این چاه را مسموم کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار