واکنش حماس به عملیات مقاومتی ارئیل:

تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها با گسترش ضربات مقاومت پاسخ داده می‎‌شود

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۵۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 15November 2022

تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها با گسترش ضربات مقاومت پاسخ داده می‎‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل، اظهار داشت: عملیات قهرمانانه در شهرک موسوم به ارئیل، بیانگر قدرت ملت فلسطین در ادامه قیام شأن و دفاع از مسجدالاقصی در برابر یورش‌های مکرر است.

القانوع افزود: تجاوزات مداوم علیه ملت فلسطین و یورش‌های روزانه علیه مسجدالاقصی با گسترش ضربات مقاومت برای عقب راندن اشغالگران و ایجاد قدرت بازدارندگی پاسخ داده می‌شود.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ادامه داد: این عملیات بیانگر شکست اشغالگران صهیونیست و سرویس‌های امنیتی و نظامیان صهیونیست در از بین بردن روح مقاومت و مقابله با توسعه آن است.

وی در پایان از همه جوانان فلسطینی به ویژه جوانان کرانه باختری که قیامی گسترده را علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند، قدردانی کرد.

منابع عبری اعلام کردند که در جریان حمله به سلاح سرد به گروهی از صهیونیست‌ها در منطقه صنعتی شهرک ارئیل واقع در اراضی سلفیت (کرانه باختری)، ۴ نفر زخمی شدند. بنابر اعلام منابع صهیونیستی، حال سه نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها