نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صداقت دولتمردان زمینه‌ساز حل مشکلات است

آیت‌الله «عبادی» گفت: وقتی صداقت شهیدان «رجایی و باهنر» باشد، مشکلات هم تحمل می‌شود؛ اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزب، گروه و منافع باشد، نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌ها بوده و جدایی می‌اندازد.
کد خبر: ۵۴۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 20August 2022

صداقت دولتمردان زمینه‌ساز حل مشکلات است/ بین دولت و ملت هیچ تفاوتی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (شنبه) در دیدار با «سپهر خلجی» عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، اظهار داشت: جامعه ایرانی که انقلاب کردند، یا انقلابیونی که این نهضت را به پا کردند، دنبال منافع شخصی نبودند؛ بلکه براساس فطرت انسانی و آموزش‌های اسلامی، خواهان یک حکومت عادلانه بوده، هستند و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: با این تفکر مردم از دولت جدا نیستند و دولت هم از مردم جدا نیست؛ لذا هر کسی به فراخور استعداد و توان از جمله در حوزه مدیریت‌ها به مردم انقلابی مانند شهیدان «رجایی و باهنر» و دیگران خدمت می‌کند.

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: وقتی صداقت شهیدان «رجایی و باهنر» باشد، مشکلات هم تحمل می‌شود؛ اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزب، گروه و منافع باشد، نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌ها بوده و جدایی می‌اندازد که این کار شده است.

وی با اشاره به اینکه اصل تعریف نظام اسلامی این است که دولت و مردم یکی هستند، افزود: دشمن با نفوذ در برخی دولت‌های قابل نفوذ که می‌فهمیدند یا نمی‌فهمیدند، بین دولت و مردم تمایز ایجاد کرد و خیلی مواقع موجب نارضایتی‌ها شد.

آیت‌الله عبادی تبیین کرد: در کشور‌ها انقلاب رنگی رسم شده بود و در ایران نیز رنگ‌های سبز و سایر را آوردند؛ یعنی چیزی که عملا دولت را از مردم جدا می‌کند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها تذکر داده‌اند که قانون اساسی جمهوری اسلامی را داریم، سیاست یکی است و نباید سیاست‌ها را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هر دولتی روی کار می‌آید، باید مکمل دولت قبل باشد و زیرساخت‌ها را تکمیل کند، اضافه کرد: متأسفانه اینگونه نبود و هر فردی با سلیقه و حزب مربوط به خود ورود می‌کرد که به معنای سوختن فرصت‌هاست، در واقع شخصیت و حیثیت خودشان را فدای بیگانه کردند؛ اینکه عمدا یا سهوا بوده نمی‌دانیم؛ اما این باعث جدایی بین مردم و دولت شد.

آیت‌الله عبادی با اشاره به روی کارآمدن دولت سیزدهم، گفت: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی، دولت مردمی و انقلابی به ریل اصلی خود برگشت کرده و شاید همه با این دولت هماهنگ نباشند؛ اما اصل آن انقلابی و مردمی بودن است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان در این دولت آسایش ندارند؛ اما صداقت دارند که این موضوع باید حمایت شود تا همه جدایی‌هایی که در دوران گذشته بین ملت و دولت افتاده است، برداشته شود، خاطرنشان کرد: ما به جایگاه اصلی انقلاب اسلامی برگشته‌ایم که بین دولت و ملت هیچ تفاوتی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از پیکره دولت درخواست کرد تا سرعت، همراهی و دقت داشته و افراد انقلابی، هدفمند و از خودگذشته را روی کار بیاورد تا امور را به دست گرفته و تا حد امکان مشکلات مردم را حل کنند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه برخی مشکلات قابل حل نیست؛ اما وقتی صداقت باشد، مردم تحمل می‌کنند، گفت: دولت قدم‌هایی با وجود مشکلات به ارث مانده از گذشته برداشته است که در هفته دولت باید سنگ‌تمام بگذارید و با شیوه‌های تبلیغاتی جدید و با صداقت، کارها، تلاش و کوشش‌ها را نشان دهید.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمن علیه انقلاب اسلامی، گفت: دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب به هر سویی می‌زند که در این جهت برای خنثی‌سازی ضربه دشمن به فکر مردم، باید به‌صورت تخصصی و تحلیلی از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

«سپهر خلجی» نیز در این دیدار اظهار داشت: نیازمند راهنمایی و ارشاد شما هستیم که بتوانیم کار را با دعای شما بهتر انجام دهیم.

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: در آستانه هفته دولت، به استان خراسان جنوبی آمدیم تا جلساتی با مسئولان و دست‌اندرکاران استان داشته باشیم.

وی با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم و این جلسات مایه خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار