در فاصله سه روز مانده به آغاز هشتمین نمایشگاه؛

پوستر «نمایشگاه ایران‌نوشت» رونمایی شد

پوستر هشتمین نمایشگاه «ایران‌نوشت»، با نگاهی به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال قطر رونمایی شد.
کد خبر: ۵۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 20August 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پوستر هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت، با نگاهی به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال قطر، رونمایی شد.

پوستر این دوره از نمایشگاه را میکائیل براتی طراحی کرده است. براتی پیش از این سابقه کسب رتبه برتر مسابقه تصویرسازی CG art و همکاری در ساخت پویانمایی‌های فیلشاه، انقراض و فام‌فانی را در کارنامه داشته است. وی همچنین با شبکه‌های تلویزیونی سحر، افق و سلامت نیز در زمینه طراحی شخصیت و تصویرسازی همکاری کرده است.

قرار است در این دوره نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ تولیدکننده نوشت‌افزار از سراسر کشور حضور داشته باشند. نمایش پویانمایی «پسر دلفینی»، اجرای سرود‌های دسته‌جمعی، جشن اهدای نوشت‌افزار، بازی‌های محیطی و کارگاه‌های آموزشی، از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه است.

هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، یکم تا هجدهم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد بود.

پوستر «نمایشگاه ایران‌نوشت» رونمایی شد

مجمع نو‌شت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با عضویت بیش از ۱۰۰ تولیدکننده، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار