با صدور پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان چرکچی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 20August 2022

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت  مادر شهیدان چرکچیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت «سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی» مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان را تسلیت گفت. 

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و استقامت که رنج دوری فرزندان نورسته و جوان خود را با اخلاص و توکل به ائمه اطهار (ع) التیام داد و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت را پاس داشت، بی‌شک رضایت خداوند را توشه پربار آخرت خود ساخته است.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان همدان، از درگاه خداوند برای این مادر فداکار، رحمت الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامت مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها