فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تحقق جهاد تبیین در جامعه ضروری است

سردار «کرمی» با اشاره به اینکه دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم، گفت: تحقق جهاد تبیین ضروری در جامعه است.
کد خبر: ۵۴۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 20August 2022

تحقق جهاد تبیین ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: جهاد تبیین، راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم، تاکید کرد: تحقق جهاد تبیین ضروری است.

وی با بیان اینکه اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیاء الهی بوده، تصریح کرد: دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است.

کرمی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های مردم استان زنجان از زمان پیروز انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است، افزود: زنان غیور زنجانی اولین گروه بودند که به‌طور مستقل در روز‌های قبل انقلاب به خیابان آمده و تظاهرات کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر‌نشان کرد: در ایام جنگ نیز رزمندگان این خطه در ۴۶ عملیات خط‌شکن حضور داشتند و مناطق جنگی شاهد رشادت‌های این دلیرمردان در این صحنه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار