مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیمرغ خبر داد؛

برپایی موکب «ابوالفضل العباس (ع)» سیمرغ در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا

اکبری از برپایی موکب «ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان سیمرغ در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف به کربلا در (عمود ۶۵۸) خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 21August 2022

برپایی موکب «ابوالفضل العباس» سیمرغ در مسیر پیاده روی نجف به کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه‌ای با موضوع هماهنگی جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان و برپایی موکب اربعین در مسیر پیاده روی نجف به کربلا امروز در دفتر بخشدار بخش مرکزی و با حضور دهیاران، اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و اصحاب رسانه برگزار شد.

«صابر اکبری» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیمرغ در این نشست از برپایی موکب «ابوالفضل العباس (ع)» از شهرستان سیمرغ در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف به کربلا در «عمود ۶۵۸» خبر داد.

اکبری اظهار داشت: به منظور حجم بالای مسافر زیرساخت‌های موکب نیز باید در شهرستان فراهم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای جمع آوری اقلام مورد نیاز اربعین استفاده شود تا بتوانیم خدمات مختلف از جمله پذیرایی، تسهیل زائر، فعالیت‌های فرهنگی، اسکان، ترابری و تعمیرات به زائران ارائه دهیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیمرغ گفت: در این موکب هر شبانه روز به هزار نفر اسکان و خدمات رسانی داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار