فرماندار مریوان:

۶ کارگروه برای میزبانی از زوار اربعین حسینی در مریوان تشکیل شده است

«احمدی» از تشکیل ۶ کارگروه برای برای ورود و خروج زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: میزبانی این رویداد بزرگ و مهم معنوی افتخاری بزرگ است و در این راستا کارگروه‌های زیربنایی، مشارکت‌های مردمی، فرهنگی، بهداشتی، گذرنامه و امینتی تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۴۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ - 20August 2022

۶ کارگروه برای میزبانی از زوار اربعین حسینی در مریوان تشکیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل احمدی» فرماندار مریوان امروز در نشست ساماندهی و هماهنگی میزبانی مرز باشماق برای ورود و خروج زائران اربعین حسینی از تشکیل ۶ کارگروه برای این مراسم معنوی خبر داد و اظهار داشت: میزبانی این رویداد بزرگ و مهم معنوی افتخاری بزرگ است و در این راستا کارگروه‌های زیربنایی، مشارکت‌های مردمی، فرهنگی، بهداشتی، گذرنامه و امینتی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیازسنجی‌های لازم انجام شده و تمهیدات مورد نیاز به شکلی مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی تهیه شده، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ گذرگاه ورود و خروج در سالن مسافربری مرز باشماق فعال شود و در صورت نیاز تردد روزانه پنج هزار نفر از این مرز فراهم می‌شود.

احمدی اضافه کرد: در بحث پارکینگ خودروها، اسکان مسافران، ایجاد موکب، آب، برق و غیره مشکل خاصی وجود ندارد و سعی بر این است به بهترین نحو این میزبانی صورت پذیرد.

مرز رسمی باشماق مریوان در کردستان یکی از مهمترین مرزهای رسمی زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق به شمار می‌آید. شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار