تقدیر نماینده ولی فقیه در هرمزگان از خانواده‌های شهدا

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» با حضور در منزل شهدا با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد و عنوان نمود ولایت پذیری و حضور در جبهه‌ها برای رضای خدا دو ویژگی شهیدان بود.
کد خبر: ۵۴۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 22August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان امشب با حضور در منزل شهدا با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد و عنوان نمود ولایت پذیری و حضور در جبهه‌ها برای رضای خدا دو ویژگی شهیدان بود.

وی در این دیدارها عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و اظهار داشت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.

حجت‌الاسلام عبادی زاده ضمن تقریر از خانواده شهدا افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

در پایان نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار توجه به سیره شهدا شد و خطاب به مسئولین متولی، خاطرنشان کرد: مکتوب سازی سیره زندگی شهدا موجب می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر انتقال یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها