سرپرست ورزش و جوانان بوئین زهرا:

فداکاری جانباز قزوینی در اهدای عضو فراموش نشدنی است

«افتخاری» گفت: فداکاری و ایثارگری مرحوم جانباز «سید مهدی موسوی» در اهدای عضو، فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۵۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 23August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین،«سعید افتخاری» سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم جانباز «سید مهدی موسوی» اهداکننده عضو که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا برگزار شد اظهار داشت: امروز در این مراسم، جمع شدیم تا از مقام والای مرحوم جانباز سرافراز «سید مهدی موسوی» که از اعضای هیئت جانبازان و معلولان شهرستان بوئین‌زهرا بودند تجلیل به عمل آوریم هر چند در برابر فداکاری‌های ایشان ناچیز است و ایثارگری وی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: مرحوم جانباز موسوی وصیت کرده بود که در صورت سکته کردن و نداشتن امید بازگشت به دنیا، اعضای بدنش به بیماران اهدا شود که این مهم بیانگر روشن ایثار و فداکاری این جانباز بزرگوار است.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: جانبازان با تقدیم بخشی از بدن خود در راه اسلام، از سلامت و آرامش خودشان گذشتند تا امروز ملت ایران در سایه امنیت و آسایش باشد.

این مسئول ادامه داد: جانفشانی که جانبازان برای مردم ایران کردند با هیچ کلماتی قابل توصیف نیست و نمی‌توان آن را با ارائه خدمات مادی جبران کرد.

وی گفت: جانبازان سال‌های سال با سختی‌ها و درد و رنج ناشی از مجروحیت دست و پنجه نرم می‌کنند ولی هیچ توقع و چشمداشتی ندارند که این روحیه و رفتار انسانی و معنوی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت بوده و برای همه قشرهای مختلف مردم قابل تحسین است.

در این مراسم، مسئولان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خانواده مرحوم جانباز سید مهدی موسوی، اهداکننده عضو تجلیل کردند.
جانباز «سید مهدی موسوی» سال ۱۳۶۷ در سن ۲۲ سالگی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در عملیات بیت‌المقدس از دو ناحیه سر و کمر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به مقام ۴۰ درصد جانبازی نایل شد.

این جانباز بزرگوار ۳۳ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل کرد تا اینکه اسفند ماه سال گذشته دچار سکته مغزی و قلبی شد و اعضای بدنش طبق وصیتی که کرده بود به سه بیمار جان دوباره بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها