رئیس فراکسیون جنوب کشور:

قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هرچه سریعتر اجرا شود

«عزیزی» ضمن انتقاد شدید از برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: نباید شاهد رنج مضاعف‌تری برای ایثارگران و رزمندگان‌مان باشیم.
کد خبر: ۵۴۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸ - 24August 2022

‌«ابراهیم عزیزی» رئیس فراکسیون جنوب کشور و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز، ضمن انتقاد شدید از برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اظهار داشت: نباید شاهد رنج مضاعفی برای ایثارگران و رزمندگانمان باشیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی تصویب قوانینی که بتواند مشکلات جامعه‌ی ایثارگری را کم‌تر کند و یا حل و فصل کند باید ضرورت تلقی شود و  باید نسبت به اجرای این قوانین نیز نظارت دقیق کرد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: آرامش، امنیت و عزت، امروز ایران اسلامی مدیون ازخودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، شهدا، آزادگان است و ما نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید قدردان ایثارگری آنها باشیم و کمترین کاری که میتوانیم کنیم تصویب قوانینی برای کاستن از مشکلات آنها است.

عزیزی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری مجلس و توسط دولت مشکلات رزمندگان و جانبازانی که شرایط سخت‌تری دارند سریع‌تر حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها