نکوداشتی متفاوت برای شهید هنرمند در بجستان+ تصاویر

یادواره هنرمند شهید «علیرضا کریم‌زاده بجستانی» با حضور جمعی از هنرمندان در بجستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ - 24August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای پاسداشت شهدای تبلیغات یگان‌های رزم خراسان، یادواره هنرمند شهید «علیرضا کریم‌زاده بجستانی» تحت عنوان «به رسم یاقوت» با حضور مسئولان محلی، هنرمندان و جمع کثیری از نوجوانان و جوانان بجستانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید رضا سرور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و از هم‌رزمان شهید کریم‌زاده در سخنانی بر ضرورت تداوم راه شهدا با تبعیت از ولایت و خدمت به مردم تأکید کرد.

در ادامه جواد آزاد پیشکسوت جهاد و مقاومت روایتگر حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان خراسانی در دوران دفاع مقدس بود.

اجرای نقاشی سیاه‌قلم، خطاطی، اجرای تئاتر پرفورمنس، تولید درنای شهید و تجلیل از هنرمندان بجستانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این یادواره به‌صورت مردمی و به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، لشکر پنج نصر و بسیج ناحیه بجستان برگزار شد.

هنرمند بسیجی «عليرضا كريم‌زاده بجستانی» که در حوزه‌های خطاطی و نقاشی تبحر داشت و در عرصه خبر با تلویزیون و رادیو همکاری داشت سال ۱۳۴۴ در شهرستان بجستان متولد شد. تحصيلات ابتدایی و راهنمایی را در این شهر گذراند و برای ادامه تحصيل در مقطع دبيرستان به مشهد مهاجرت كرد. بعد از اتمام دوره دبيرستان، در کنکور سراسری در رشته پزشكی پذیرفته شد اما برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی به جبهه‌های حق عليه باطل شتافت و سرانجام ۲۱ مرداد ۱۳۶۶ در حین تصویربرداری در جزيره مجنون به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها