مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان مازندران

«هراسانی» از برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند استان مازندران خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 03September 2022

برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان مازندران در هفته دفاع مقدس«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

وب زمان برگزاری یادواره را هفتم مهر اعلام کرد و افزود: این مراسم با حضور فرماندهان نظامی، مسئولین و مدیران استانی، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

هراسانی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و حضور و اجرای هنرمندان رشته‌های شعر، تئاتر، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم، عکس و سرود همراه است.

این مسئول با بیان اینکه سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری نکا، هیئت رزمندگان استان این شهرستان و شورای اسلامی شهرستان در این برنامه مشارکت دارند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و تفکر انقلابی و شهدای در جامعه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران تعداد شهدای هنرمند استان را ۱۴۰ شهید اعلام کرد و گفت: کتاب «شاهدان شیدایی» با موضوع خاطرات و آثار شهدای هنرمند استان سال گذشته از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران توسط انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار