برگزاری ویژه‌برنامه «به رسم یاقوت» در بجستان

مراسم گرامیداشت هنرمند شهید «علیرضا کریم‌زاده بجستانی» باعنوان «به رسم یاقوت» سه‌شنبه یکم شهریور در بجستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سی‌وپنجمین سالگرد شهادت هنرمند بسیجی «علیرضا کریم‌زاده بجستانی»، مراسم بزرگداشتی باعنوان «به رسم یاقوت» سه‌شنبه یکم شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان بجستان برگزار می‌شود.

در این مراسم که جوانان و نوجوانان بجستانی، مسئولین محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور خواهند داشت، حجت‌الاسلام «سیدرضا سرور» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران به ایراد سخن می‌پردازد و ذاکرین اهل‌بیت مرثیه‌سرای این مراسم خواهند بود.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع هنری همراه خواهد بود.

هنرمند بسیجی «عليرضا كريم‌زاده بجستانی» سال ۱۳۴۴ در شهرستان بجستان متولد شد. تحصيلات ابتدایی و راهنمایی را در این شهر گذراند و برای ادامه تحصيل در مقطع دبيرستان به مشهد مهاجرت كرد. بعد از اتمام دوره دبيرستان، در کنکور سراسری در رشته پزشكی پذیرفته شد اما برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی به جبهه‌های حق عليه باطل شتافت و سرانجام ۲۱ مرداد ۱۳۶۶ در جزيره مجنون به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها