در بیانیه‌ای مطرح شد؛

حمایت ۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور

در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس، درخصوص موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در صنایع موشکی قرائت شد.
کد خبر: ۵۴۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 24August 2022

حمایت ۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس در خصوص پیشرفت‌های  صنایع دفاعیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌‌پرس، در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۳ نفر از نمایندگان در خصوص موفقیت‌ها و پیشرفت‌های در صنایع موشکی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: تقویت آمادگی دفاعی و جهاد بی وقفه، شرافتمندانه و عزت مندانه فرزندان خدوم ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه قدرت بازدارندگی و صنعت دفاعی دشمنان اسلام و ایران را بیش از پیش مأیوس کرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه تاکید کردند: ما نمایندگان با درک اهمیت راهبردی تلاش‌ها و موفقیت‌های جهادگران صنعت دفاعی کشور، حمایت و قدرشناسی از پیشرفت‌های صنایع موشکی، پهپادی و سایر عرصه‌های دفاعی قاطعانه اعلام می‌کنند و از تلاش‌های کارآمد وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین حمایت می‌کنند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: همچنین در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور با استفاده از ظرفیت‌های مازاد و سرریز فناوری‌ها و توانمندی‌های صنایع دفاعی در بخش غیرنظامی برای نیل به اهداف تولید ملی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی تأکید دارند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار