فرماندار سنندج:

افتخار به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده از نکات قابل تأمل بیانه گام دوم انقلاب است

«عسکری» با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه نکات ظریف و قابل تأملی وجود دارد که یکی از این نکات، افتخار به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده است.
کد خبر: ۵۴۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ - 25August 2022

افتخار به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده از نکات قابل تأمل بیانه گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج ‌در هفتمین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، با بیان اینکه مدیران باید سپر نظام باشند، به بومی بودن استاندار و معاونین استاندار در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: این مسئله نقطه امیدی برای مردم استان است که مسئولیت مدیران ارشد را نیز مضاعف تر خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در این بیانیه نکات ظریف و قابل تأملی وجود دارد که یکی از این نکات، افتخار به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: راهبرد دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی، عکس این مسئله یعنی نا‌امیدی نسبت به آینده و زیر سوال بردن افتخارات گذشته پر افتخار ایران اسلامی است که باید مدیران بیشتر به این مهم توجه داشته باشند و با انعکاس دستاوردهای دولت، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار