استاندار مازندران:

مازندران پایلوت هوشمندسازی حوزه فناوری ارتباطات انتخاب شد

«حسینی‌پور» با بیان اینکه مازندران به عنوان پایلوت هوشمندسازی حوزه فناوری ارتباطات انتخاب شد. گفت: با حمایت مراکز دانش بنیان طرح هوشمندسازی کلان شهر در استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 26August 2022

مازندران پایلوت هوشمندسازی حوزه فناوری ارتباطات انتخاب شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌هابی فرودگاه شهدای ساری که بل حضور «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های سومین روز هفته دولت را با حضور در مناطق محروم آغاز کردیم، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا در روستای اندارگی سوادکوه، حضور مدیران استان در نمازجمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، خدمت رسانی با مردم و بازدید از مرکز دانش بنیان البرز تبرستان از جمله برنامه‌ها بود که با تصمیمات خوب وزیر ارتباطات همراه بود.

وی افزود: با توجه به اینکه استان مازندران به عنوان پایلوت هوشمندسازی حوزه فناوری ارتباطات انتخاب شد، گفت: تصمیماتی در همین زمینه گرفته شد و امید است با حمایت مراکز دانش بنیان استان بتوانیم طرح هوشمندسازی کلان شهر مازندران را اجرا کنیم.

حسینی پور ادامه داد: یکی از مباحثی که در توسعه استان مازندران لازم است و باید مورد توجه قرار بگیرد بحث زیرساخت‌های فرودگاهی است که باید متناسب با برنامه‌های توسعه محور استان توسعه پیدا کند سه فرودگاه استان را همزمان شروع کردیم.

وی اضافه کرد: این توسعه استمرار خواهد داشت تا فرودگاهی در شأن استان باشیم و توسعه تجاری و اقتصادی کریدور شمال به جنوب رقم بخورد و در آینده نزدیک شاهد رفت و آمد‌های زیادی از کشور‌های اطراف و برخی از کشور‌های عربی و اروپایی به استان خواهیم بود.

استاندار مازندران بیان داشت: در آینده شاهد فرود هواپیما‌ها در نوبت هوایی خواهیم بود و نگاه ما این است که به آن روز خواهیم رسید و توسعه متوازن استان در همه حوزه‌ها اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها