معاون اول رییس جمهور:

امکانات خوبی در تمامی مرزهای کشور برای زائرین اربعین فراهم شده است

«مخبر» گفت:در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.
کد خبر: ۵۴۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 27August 2022

در تمامی مرزهای کشور امکانات خوبی برای زائرین اربعین فراهم شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود، اظهار داشت: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودنش را حفظ و تقویت کنیم اما دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دستشان ساخته است باید انجام بگیرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مردم هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، گفت: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

 مخبر با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای مسایل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با یک برنامه ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند. از مردم عزیز خواهش جدی دارم که زمان سفر اربعین را مدیریت کنند. 

معاون اول رییس جمهور روز شنبه به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور صبح شنبه با پرواز عمومی وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها