دومین جلسه ستاد استانی کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزد برگزار شد

دومین جلسه ستاد استانی کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزد با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، مسئول تحقیقات و پژوهش حفظ و نشر آثار دفاع مقدس یزد در سالن کنفرانس پردیس شهیدان پاکنژاد برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 27August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، دومین جلسه ستاد استانی کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزد با حضور «منصور دهقان منشادی» رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد، «علی پور میرزایی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، سرهنگ «سید داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش حفظ و نشر آثار دفاع مقدس یزد در سالن کنفرانس پردیس شهیدان پاکنژاد برگزار شد.

دهقانپور دبیر ستاد استانی در ابتدای نشست به شرح توضیحاتی در رابطه با کار‌های صورت گرفته در دو سالی که کنگره برگزار شد و نیز به بیان درخواست‌های کمیته چهارگانه پرداخت و ضمن تشکر از فعالیت‌های کنگره در جهت تسهیل امور قول مساعد داد.

پورمیرزایی در این نشست بر تهیه یک دایره المعارف راجع به شهدای دانشجو معلم تاکید کرد.

سید محسنی به بیان نکاتی در رابطه با اهتمام جدی به این روند و همچنین قول مساعدت‌های لازم در این راه اشاره کرد و در ادامه مسئولان خواهر کنگره به بیان نکات و درخواست‌های خود پرداختند.

قول مساعدت مسئولان در رابطه با برگزاری دوره‌های تخصصی جهت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تهیه اقلام مصاحبه تیم اجرایی مصاحبه کنندگان کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزد از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار