هفته ناجا_94/سردار اشتری در شیرخوارگاه آمنه:

رسیدگی به فرزندان و خانواده شهدا اولویت ناجاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسیدگی به فرزندان و خانواده های شهدا از اولویتهای ناجا است.
کد خبر: ۵۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 03October 2015

رسیدگی به فرزندان و خانواده شهدا اولویت ناجاست

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را آسیب شناسی اینگونه مسائل اجتماعی برشمرد و گفت: باید متوجه شویم که چه اتفاقاتی منجر به این شده که این کودکان بدون سرپرست یا بد سرپرست شوند.

سردار اشتری افزود: باید بیشتر از آنکه به دنبال تقویت این مراکز باشیم ، باید ببینیم به چه دلیلی این کودکان سرپرست ندارند و یا بد سرپرست شده اند و با برسی های صحیح و ریشه یابی های دقیق مشکلات را آسیب شناسی کنیم تا دیگر شاهد اینگونه اعمال و رفتارهایی در جامعه نباشیم.

وی با تشکر از همکارانی که در این مراکز زحمت می کشند گفت: مردم ایران جزء بهترین افراد هستند و با کمک خیران مشکلات این مراکز را به خوبی حل می کنند.

فرمانده ناجا در خصوص رسیدگی به فرزندان و خانواده شهدای نیروی انتظامی نیز گفت: رسیدگی به  فرزندان و خانواده های  شهدا از اولویتهای ناجا است و قطعا رسیدگی به افرادی که در حین ماموریت دچار سانحه و فوت شده اند را هم مد نظر داریم  و سعی می کنیم  در این زمینه نیز به وظیفه خود عمل کنیم.

وی در خصوص تجمعات اخیری که  مقابل مجلس شورای اسلامی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است گفت: مبنای کار ناجا قانون است و معتقد نیستیم اگر جمع یا گروهی مجوز نداشته باشند، تجمع کنند.در این راستا شب گذشته شورای تامین استان تهران تشکیل شد و در این زمینه مصوباتی داشت که امروز ابلاغ می شود و نیروی انتظامی تهران بزرگ موظف است طبق قانون ومصوبات شورای تامین استان وظایف خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها