هفته ناجا_94/سردار مومنی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تلاش پلیس ایران برای شناسایی مفقودان فاجعه منا

جانشین فرمانده ناجا گفت: شناسایی مفقودان فاجعه منا از سوی وزارت خارجه در حال بررسی است و پلیس ایران از طریق اینترپل درخواست‌های خود را ارسال کرده است و در صورت نیاز در موضوع رسیدگی به ابعاد این فاجعه وارد خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ - 07October 2015

تلاش پلیس ایران برای شناسایی مفقودان فاجعه منا

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا، در حاشیه ششمین دیدار سفرا و کارداران مقیم ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به فاجعه منا و بازگشت پیکر قربانیان این حادثه، گفت: تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا در سراسر کشور با همکاری خوب پلیس اتفاق افتاد و پلیس ایران آمادگی خود را برای برگزاری مراسم حج در سالهای آتی اعلام کرده است.

وی افزود: در بحث شناسایی اجساد، پلیس آگاهی و تشخیص هویت ناجا با تمام قوا وارد شد و تا جایی که قابل شناسایی بود این امر را انجام داد.

مومنی تصریح کرد: همچنین تا آخرین شناسایی به کار خود ادامه میدهیم تا بتوانیم مرهمی بر دل داغ دیده مردممان بگذاریم.

وی در خصوص مجرمین اتباع خارجی گفت: با توجه به اشرافی که پلیس ایران در مورد اتباع خارجی دارد اگر اتفاقی بیافتد در کمترین زمان ممکن کشف میشود که نمونههای آن را مشاهده کردهاید.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: شناسایی افراد فاجعه منا از سوی وزارت خارجه در حال بررسی است و پلیس ایران از طریق اینترپل درخواستهای خود را ارسال کرده است و در صورت نیاز در موضوع رسیدگی به ابعاد این فاجعه وارد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها