معاون سیاسی - امنیتی استاندار قزوین:

خدمت به مردم مهمترین رسالت مدیران جهادی است

‌«کبیری» گفت: خدمت به مردم و تلاش جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات از مهمترین رسالت‌های مدیران در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۵۴۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 29August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ قزوین در مراسم افتتاح پست برق هوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین که ‌امروز (دوشنبه) در جوار شهدای گمنام تپه نورالشهدای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آنچه داریم مرهون خون شهداست و همه باید قدردان آنها بوده و در خدمت رسانی به مردم جدی باشیم.

وی افزود: امروز که روز اخلاق و معنویت نامگذاری شده یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و امیدواریم رفتار و منش شهدای دولت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

کبیری عنوان کرد: اگر بخواهیم نام ماندگاری از خود برجای بگذاریم باید خدمت به مردم را جدی بگیریم و بدانیم گره‌گشایی از مشکلات رسالت مدیران در شرایط کنونی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: خوشبختانه با حضور مدیران جهادی در صنعت برق شاهد خدمت رسانی شایسته‌ای به مردم هستیم و با همه مشکلات و افزایش مصرف امسال خاموشی نداشتیم که جای تقدیر دارد.

وی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین که در دست ساخت است در دو سال آینده تکمیل شده و به مکانی مقدس و ارزشی برای آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس تبدیل خواهد شد و تامین برق آن از کارهای مهمی بود که با تلاش شبانه روزی مدیران صنعت برق استان محقق شد.

کبیری ابراز داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و نمایشگاه آن از مکان‌های مورد نیاز استان است که با طرح توسعه در آینده به برق مستقل نیاز داشت که امروز زیرساخت لازم برای تامین انرژی آن ایجاد شده و این کار خدمت به شهدا محسوب می شود.

در این مراسم، پست هوایی 315 کیلو ولت آمپر مجموعه در دست ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار