نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس، نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس را می‌توان یکی از امکانی نام برد که در راستای تحقق جهاد تبیین، نقش به سزایی دارند.
کد خبر: ۵۴۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 29August 2022

حجت‌الاسلام «سید مرتضی حسینی» نماینده اسبق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین‌، با اشاره به نقش تاثیرگذار رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شیرمردان و شیرزنان استان قزوین با حضور گسترده و باشکوه خود در صحنه‌های هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کردند که همواره پشت انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ذره ای از آرمان های خود کوتاه نخواهند آمد.

وی ‌با اشاره به اینکه انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و انقلابی به جامعه یکی از اهداف مراکز فرهنگی دفاع مقدس است، عنوان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اهمیت جهاد تبیین بارها تذکر داده‌اند، امروز مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس را می‌توان یکی از امکانی نام برد که در راستای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش به سزایی دارد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین، شاهد به نمایش درآوردن دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان در این مرکز جهت انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها