استاندار مازندران:

شهید رجایی‌وار برای رفع مشکلات مردم گام برداریم

«حسینی‌پور» گفت: باید همه از فرصت خدمت‌گزاری که در اختیار داریم شهید رجایی‌وار برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 29August 2022

شهید رجایی‌وار برای رفع مشکلات مردم گام برداریمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از نخبگان قرآنی استان و بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری، اظهار داشت: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارات و امامزادگانی که در سطح استان داریم می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در سطح جامعه شود و این موضوع هم بستگی به کارکرد متولیان اوقاف دارد.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که در اوقاف استان انجام می‌شود، گفت: بخش زیادی از توریسم‌های که وارد استان می‌شوند شیعیان کشور‌های مختلف هستند که می‌توان این توریسم را به سمت اماکن مقدسه در استان هدایت کرد.

حسینی‌پور عنوان کرد: در دوران مدیریت حجت‌الاسلام حیدری در اوقاف مازندران شاهد تحولات بزرگی در عرصه وقف و موقوفات هستیم.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به خدماتی که شهید رجایی در دوران کوتاه به کشور ارائه داد، اظهار کرد: ایشان در حال حاضر به عنوان الگوی مطرح است و باید همه از فرصت خدمت‌گزاری که در اختیار داریم شهید رجایی‌وار برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی خواستار برپایی برگزاری محافل قرآنی در سطح امامزادگان استان شد و گفت: این محافل در شهر‌های که شاهد حضور گردشگران هستیم افزایش پیدا کند.

استاندار مازندران اضافه کرد: همه ما متولیان در برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید وظیفه داریم و مسؤولیت ما بسیار سنگین است، با اعتقاد می‌گویم که قبور شهدای ما مثل امامزادگان است و مردم از این قبور شهدا حاجت می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه امام راحل انقلاب اسلامی را به سرانجام رسانده و رهبر معظم انقلاب آن را تثبیت کرده است، اظهار داشت: شهید رجایی و شهید قاسم سلیمانی و دیگر سرداران شهید در جبهه مقاومت و لبنان تربیت یافته مکتب امام راحل هستند و خدا را شاکر هستیم که در دوره‌ای به دنیا آمده و زیست می‌کنیم که دوره حیات انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار