ناظر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف:

روند برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در آمل مطلوب است

«پردل» روند برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف را در استان مازندران و به میزبانی شهرستان آمل مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۳۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 15August 2022

روند برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در آمل مطلوب استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد پُردل» ناظر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف امروز در حاشیه برگزاری مسابقات در محل مرکز افق امام زاده ابراهیم آمل، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله استان مازندران با سابقه قرآنی و سابقه اجرائی دربرگزاری مسابقات که دارد خوب ارزیابی شده و دیروز هم افتتاحیه مسابقات ویژه خواهران الحمدالله خوب برگزار شد.

وی افزود: مسابقات قرآن یکی از مؤلفه‌های مهم در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف است که هر ساله به همت مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه در سطح کشور برگزار می‌شود و برترین‌ها به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

پردل ادامه داد: سازمان اوقاف برابر منویات رهبر معظم انقلاب که امام زادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند مرکز امور قرآنی مسابقات سازمان اوقاف در نظر دارد مسابقات را در حد امکان با بهره‌مندی از توان و ظرفیت مراکز افق امام زادگان برابر دستورات ریاست سازمان انجام شود و این دوره از مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی، قرائت و حفظ در استان مازندران در محل مرکز افق امام زاده ابراهیم آمل و در سطح مناسبی در حال برگزاری می‌باشد که انتخاب این فضا و وجود امکاناتی که برای مسابقات لازم و ضروری است و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از داوران باتجربه و باسابقه بین‌المللی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: الحمدالله مازندران یکی از استان‌های ولایتمدار و قرآنی در سطح کشور است که هم رتبه بین المللی و در سطح عالی سازمان قرار دارد و با وجود داشتن قاریان ممتاز اعم از خواهران و براداران در سطح کشور و بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

ناظر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف اظهار داشت: مازندران در ارزیابی سازمان جزو استان‌های ردیف الف به شمار می‌آید.

پردل در پایان اشاره کرد: اصل و مبنای مسابقات تکریم شرکت‌کنندگان و اجرای دقیق آئین نامه اجرایی مسابقات با رویکرد جدید مرکز امور قرآنی است.

وی همچنین از اقدامات حجت‌الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و تبلیغات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها