رئیس پلیس پایتخت:

استفاده مجرمان از سلاح گرم افزایش داشته است/ دستگیری ۸۲۲ مجرم در طرح رعد ۵۹

سردار رحیمی با اعلام دستگیری ۸۲۲ مجرم در طرح رعد ۵۹ گفت: میزان استفاده سارقین از سلاح جنگی افزایش داشته است، که نگران‌کننده است.
کد خبر: ۵۴۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ - 30August 2022

استفاده مجرمان از سلاح گرم افزایش داشته است/ دستگیری ۸۲۲ مجرم در طرح رعد ۵۹به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح «رعد ۵۹» که صبح امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: این طرح‌ها برای استقرار نظم و امنیت و ایجاد آرامش در شهر و برخورد قاطع با مجرمین است. در این طرح ۸۲۲ نفر از زورگیران، مالخران، اراذل و اوباش و سارقین دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح ۲۵ باند زورگیری منهدم شدند، گفت: قالب متهمین سابقه کیفری و زندان دارند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۶۱ خودرو و موتور و هزار ۴۵ سرقتی و هزار و ۸۴۹ اموال مسروقه کشف شد که ارزش آنها نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این طرح ۴۳ محکوم فراری دستگیر شدند که ۲۹ درصد سارقین دستگیر شده در حوزه لوازم خودرو، ۱۹ درصد سارق اماکن، ۲۰ درصد سارقین در معابر، هفت درصد موبایل قاپ، هفت درصد سارقین منزل و ۱۸ درصد سارق وسایل نقیله، مغازه و.... بودند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰ سلاح جنگی کشف شد، گفت: میزان استفاده سارقین از سلاح جنگی افزایش داشته است، که نگران‌کننده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار