دبیر اجرایی برنامه اجتماع دختران حسینی خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ دختران حسینی در همدان

«حیدری‌جوان» گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اجتماع بزرگ دختران حسینی در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 30August 2022

«محدثه حیدری‌جوان» دبیر اجرایی برنامه اجتماع دختران حسینی در استان همدان در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: اجتماع بزرگ دختران حسینی ویژه دختران ۳ تا ۸ سال همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همراه با تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در همدان در روز (پنج شنبه) دهم شهریور ساعت ۱۷، در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بنیاد شهید، هیئت نرجسانه و ستاد ملت امام حسین (ع) برگزار می‌شود، افزود: فراخوان این برنامه به صورت عمومی بوده و پیش‌بینی شده است که بیش از ۱۰۰۰ نفر از مادران و دختران ۳ تا ۸ سال، در این اجتماع حضور پیدا کنند.

حیدری جوان عنوان کرد: سخنرانی توسط عمو روحانی با زبان کودکانه، اجرای سرود و همخوانی، مداحی، اجرای نمایش با مضمون شهادت حضرت رقیه (س) بخشی از برنامه‌های این اجتماع است.

وی با بیان اینکه برای آشناسازی دختران با اهمیت پیاده روی اربعین نیز موکبی را در حاشیه مراسم برپا خواهیم کرد، افزود: هویت‌بخشی به توانمندی‌های دخترانه، تقویت حس هم‌دلی با اهل بیت (ع)، شناخت و آشنایی با بانوان عاشورایی و ابلاغ پیام عاشورا با تصویر و زبان کودکانه از جمله اهداف برگزاری این اجتماع است.

هئیت واحد نوجوانان واحد خواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد و بالای ۱۰۰۰ نفر از دختران نوجوان عضو این هیئت هستند.

برگزاری اجتماع بزرگ دختران حسینی در همدان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها