فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس:

عمل و اندیشه شهید رجایی و شهید باهنر الگوی مسئولان ‌باشد

سردار «رودکی» گفت: مدیران و مسئولان می‌توانند از الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر استفاده کنند زیرا آنها ذره‌ای حب جاه و مقام نداشتند.
کد خبر: ۵۴۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد اظهار داشت: نه تنها اخلاق و رفتار شهید رجایی و باهنر اسوه و الگویی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است که اندیشه آنها نیز چراغ راهی در مسیر پرپیچ و خم و تاریک امروز است و امیدوارم بتوانیم راه آنها را که ساده‌زیستی و خدمت صادقانه بود ادامه بدهیم.

وی عنوان کرد: مدیران و مسئولان می‌توانند از الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر استفاده کنند زیرا آنها ذره‌ای حب جاه و مقام نداشتند.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید باهنر را مرد بی‌تظاهر و آرامی توصیف کردند و کسی نمی‌دانست در باطن و ذهن خروشان و اندیشه مواجش چه می‌گذرد زیرا یکی از متفکرین و تئورسین‌های انقلاب بود.

رودکی ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: در حوزه داخلی در حالی که دشمن با بزرگ جلوه دادن برخی کاستی‌های گذشته در حال پاشیدن بذر ناامیدی در کشور بود این دولت مردم را به آینده و پیشرفت و رفع موانع و مشکلات امیدوار کرد و در سیاست خارجی نیز دولت با اقتدار و رعایت عزت جمهور اسلامی در حال فعالیت است و با همسایگان خود نیز روابط خوبی دارد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس افزود: در همین یکسال گذشته دولت دستاوردهای بسیاری داشته که مهمترین آنها حضور در تمام استا‌ن‌های کشور، مدیریت پرداخت حقوق کارکنان، پرداخت به موقع یارانه‌ها، مهار و کنترل نسبی ویروس کرونا با انجام واکسیناسیون عمومی جامعه و حرکت در مسیر رویکرد گره نزدن اقتصاد مردم به برجام و زمینه سازی برای ساخت مسکن است.

سردار رودکی خاطرنشان کرد: بازدید از صنایع تولیدی به ویژه کارخانجات راکد و بازگرداندن بسیاری از این واحدهای تولیدی نیمه تعطیل یا راکد به چرخه تولید از دیگر نوآوری‌های دولت و از ابتکارات رئیس دولت است که نباید آن را کم اهمیت شمرد.

وی ادامه داد: با این حال باز هم دشمن دست از دشمنی و کینه‌توزی بر نمی‌دارد و دشمنان و رسانه‌های غرب و صهیونیست جهانی در اتاق فکر خود با دلارهای غربی و عربی ناامیدی‌هایی را در میان مردم القا می‌کنند که وظیفه ما مقابله با همین دسیسه دشمن است.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس در خصوص هتک حرمت اخیر به همسر و دختر حاج منصور خادم صادق در یکی از پاساژهای تجاری شیراز نیز گفت: این شهید گرانقدر که مسئول زرهی لشکر ١٩ فجر و از فرماندهان عارف مسلک بود را به حسن خلق و صفای باطن می‌شناختم و امنیتی که امروز داریم مرهون رشادت امثال این شهید گرانقدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها