نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شهیدان «رجایی و باهنر» ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: شهیدان «رجایی و باهنر» با رفتار و گفتار خود فضیلت‌ها و آرمان‌ها را در محیط اداری و کار و در تعامل با مردم ترویج کردند و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند.
کد خبر: ۵۴۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 30August 2022

شهیدان «رجایی و باهنر» ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز سه‌شنبه در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر با رفتار و گفتار خود فضیلت‌ها و آرمان‌ها را در محیط اداری و کار و در تعامل با مردم ترویج کردند و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه آن چیزی که سرآمد ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار بود همان تقوا و پرهیزکاری بود که هم در کسب آن و هم در ذخیره آن مجاهدت کردند، گفت: تقوا به خصوص در محیط‌های اداری یعنی انسان پرهیزکاری همراه با حرکت و فعالیت و گشایش در کار مردم داشته باشد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیلات ثبت اسناد پیچیدگی‌های خود را دارد و متصل شدن به سامانه‌ها خیلی کار دارد، اظهار داشت: مجموعه تحول در قوه قضائیه بدون تحول در مسائل ثبتی و اسناد محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه قوه قضائیه از ادارات و سازمان‌های گوناگون تشکیل شده که تحول آن‌ها باید همراه با هم رخ دهد، تصریح کرد: در لرستان مسائلی داریم، بحث تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی در استان ما که منبع درآمد مردم بخش کشاورزی است، موضوع مهمی است که باید در حل و فصل آن تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: زندگی مردم براساس کشاورزی است و تداخل ایجاد شده می‌طلبد در استان تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی در کسوت ریاست قوه قضائیه به استان سفر کردند و قول دو ساله داده شد که مسئله تداخل اراضی تعیین تکلیف شود و خدائیان هم قول دادند تسریع کنند، گفت: الان هم مرتب دفتر ما محل مراجعات افراد است که گلایه می‌کنند از اینکه افراد مانع می‌شوند کار کشاورزی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم در بحث صدور سند زراعی دچار مشکل هستند، افزود: از طرفی باید مراقبت کنیم محیط زیست آسیب نبیند، اما باید به کشاورز و زارع هم حق بدهیم که زندگی او به چه شکلی تأمین شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امیدواریم سفر رئیس سازمان ثبت اسناد به استان پر نتیجه است و یکی از نتایج این باشد زودتر موضوع تداخلات اراضی تعیین تکلیف شود، یادآور شد: در حال حاضر تنها سه درصد از اراضی زراعی استان سند دار شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار