با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار کارگر به معاون جدید امور استان‌های سازمان صداوسیما

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «حسن عابدینی» به معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما را تبریک گفت
کد خبر: ۵۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ - 31August 2022

پیام تبریک سردار کارگر به معاون جدید امور استان‌های رسانه ملیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «حسن عابدینی» به معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است؛

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.

خدای سبحان را شاکریم که حیاتمان را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب امیدوارم تحت عنایت حق تعالی و با همت و تلاش جنابعالی و همکاران محترم در معاونت امور استان ها، شاهد توسعه، انتقال وترویج بیش از پیش فرهنگ ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از شبکه‌های استانی تحت مدیریت و هدایت آن برادر ارجمند، با نصب العین قرار دادن منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشیم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار