با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب فرمانده جدید انتظامی کل کشور را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ اسدار «احمدرضا رادان» را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹ - 07January 2023

سردار کارگر انتصاب فرمانده جدید انتظامی کل کشور را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ اسدار «احمدرضا رادان» را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی با حکم فرمانده معظم کل قوا به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی آن برادر ارزشی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا انتصاب آن برادر ولایی در این سنگر حساس، در راستای حفظ و حراست از امنیت و آسایش مردم و ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی و جلب رضایت حق تعالی و ملت عزیز مدنظر رهبر فرزانه و محبوب ایران اسلامی است.

مزید توفیفاتتان را در تداوم مسیر مکتب امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدای والامقام و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار