پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

در فرهنگ ایثار و شهادت نابینایی یک انتخاب است/ جانبازان بصیر، یادگاران عزتمند و سرمایه‌های ارزشمند

در پیام تبریک قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت روز عصای سفید مطرح شد: در فرهنگ ایثار و شهادت نابینایی یک ابتلا نیست، یک انتخاب است. جانبازان بصیر، یادگاران عزتمند و سرمایه‌های بسیار ارزشمند دوران حماسه و جهادند که از چشم سر گذشتند، به مصاف دشمن رفتند و نگذاشتند شرف و ناموس ملت ایران لگدمال شود.
کد خبر: ۵۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 16October 2022

در فرهنگ ایثار و شهادت نابینایی یک انتخاب است/ جانبازان بصیر، یادگاران عزتمند و سرمایه‌های ارزشمندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روز گذشته (یکشنبه) به مناسبت روز عصای سفید «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همین مناسبت پیام تبریکی منتشر کرد که به شرح زیر است:

«روز عصای سفید، روز تکریم روشندلان است؛ آنانی که دنیا را دیگرگونه می‌بینند. در فرهنگ ایثار و شهادت نابینایی یک ابتلا نیست، یک انتخاب است. جانبازان بصیر، یادگاران عزتمند و سرمایه‌های بسیار ارزشمند دوران حماسه و جهادند که از چشم سر گذشتند، به مصاف دشمن رفتند و نگذاشتند شرف و ناموس ملت ایران لگدمال شود. آنان «دیده‌بانان همیشه بیدار» کشورند که با نور بصیرتی که خداوند در وجودشان نهاده است، بر دروغ‌ها، فتنه‌ها و تفرقه انگیزی‌ها خط باطل می‌کشند و از آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کنند.

جانبازان بصیر با ضمیر روشن و دل نورانی در کنار دیگر روشندلان بر محدودیت‌ها فائق آمده‌اند و امروز در کنار نخبگان، مخترعان، هنرمندان، نویسندگان و دیگر فرهیختگان با ثبت اختراع و یا تولید آثار فاخر همگان را شگفت‌زده کرده‌اند و هر روز در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ... شگفتی می‌آفرینند و به شعار «ما می‌توانیم» عینیت می‌بخشند. این عزیزان «آنچه نادیدنی است» آن می‌بینند و نگاهشان به مسایل و تحلیلی که از وقایع دارند، بصیرت‌شان را نمایان می‌سازد.

از نگاه بیرونی زندگی جانبازان بصیر سخت و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، اما هنگامی که از نزدیک با این عزیزان هم‌صحبت می‌شویم و در جریان دغدغه‌هایشان قرار می‌گیریم آنگاه به عظمت روح و پشتکار مثال‌زدنی این جانبازان معزز پی می‌بریم. آن‌ها عضو عزیزی از جانشان را در جبهه‌ها از دست داده‌اند و امروز با تمام مصائبی که متحمل شده‌اند، بدون هیچ ادعایی می‌گویند از روزگارشان راضی‌اند و اگر به گذشته بازگردند باز هم نه‌تنها چشمانشان که تمام وجودشان را سپر می‌کنند تا چشم اجنبی به کشور نیفتد.

اینجانب ضمن ادای احترام خدمت تمامی جانبازان بصیر که سلامت و جوانی خود را برای آرمان‌های بلند الهی فدا کردند، از همسران و فرزندان معزز این جانبازان که صبوری می‌کنند و زحمات بسیار بزرگ و غیرقابل تصوری در طول سالیان متمادی نسبت به جانبازان متقبل شده‌اند تقدیر می‌نمایم و از خداوند سربلندی، سعادت و سلامت برای شما و توفیق خدمت برای خود و همکارانم در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستارم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار