رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه تخفیف در مطالبات شهرداری اردبیل تا پایان هفته دفاع مقدس

«انصاری» گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با هدف استفاده عموم مردم از برکات هفته دفاع مقدس، تخفیف ۳۰ درصدی را از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در مطالبات شهرداری اردبیل برای شهروندان ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 01September 2022

ارائه تخفیف 300 درصدی در مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت هفته دولت و دفاع مقدس

«جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: گرامی‌اشت یاد و خاطره شهدا امری واجب و ضروری است که از وظایف قانونی و اخلاقی و شرعی افراد جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به راحتی می‌توان به این حقیقت پی برد که دفاع مقدس یک رویداد منحصر به فرد و از افتخارات ماندگار تاریخ این مرز و بوم است و باید اهمیت و بزرگی و عظمت آن در دل و جان مردم ایران اسلامی حفظ شود.

رییس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل عنوان کرد: برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف عکس و اسناد و... از راه های حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، تأکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل نیز با هدف استفاده عموم مردم از برکات هفته دفاع مقدس، تخفیف ۳۰ درصدی را از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در مطالبات شهرداری اردبیل برای شهروندان ارائه می‌کنند.

انصاری عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل همواره ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تکریم آن را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و وظیفه خود می‌دانند تا در راه نشر ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار