نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد؛

لزوم نامگذاری معابر به نام شهدای خلبان و ارتش

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: شهرداری و شورای شهر در نامگذاری معابر به نام شهدای خلبان و ارتش توجه داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 04September 2022

شهرداری همدان در نامگذاری معابر به نام شهدای خلبان و ارتش توجه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان اظهار داشت: همه اعضای شورا همانند یک خانواده هستند و عملکرد هر یک از اعضا بر دیگری اثرگذار است.

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: خواهشم از همه اعضا این است که با تمام وجود، علی‌رغم تمام اقدامات گذشته، برای جبران عقب‌افتادگی‌ها تلاش شود. امروز زمان تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه متاسفانه همدان در مسکن دچار ضعف اساسی است و نیازمند اقدام جدی در این عرصه هستیم، گفت: دولت برای موفقیت در طرح ساخت مسکن، تا زمانی که مسکن را مردمی نکند، موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در عرصه مسکن از طولانی بودن پروسه اداری در همدان گلایه دارند، افزود: در برخورد با تخلفات شهری نباید رفتاری دوگانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر در نامگذاری معابر به نام شهدای خلبان و ارتش توجه داشته باشند، گفت: فرصت مناسبی در مصلی همدان برای ایجاد اردوگاه تربتی و خلاقیت کودکان وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار