مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خبر داد؛

افزایش خدمات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به ایثارگران

«امانی» گفت: علاوه بر افتتاح دو پروژه اقامتی قم و اردبیل، مراکز ایثار استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند.
کد خبر: ۵۴۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 06September 2022

اقدامات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در جهت ارائه خدمات بهتر به ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، در هفته دولت دو مرکز اقامتی در استان‌های اردبیل و قم توسط «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

«حجت‌الله امانی» مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در رابطه با این دستاورد‌ها اظهار داشت: با تلاش اعضای موسسه ایثار و کمک‌های مسئولان بنیاد در تمام زمینه‌ها، شاهد قدم‌های مثبتی جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه‌ معزز ایثارگری هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر دو پروژه اقامتی قم و اردبیل که اتفاق بسیار بزرگی در این حوزه جهت خدمات‌رسانی به ایثارگران و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی بود، مراکز استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند و با نوسازی و تجهیز این مراکز بستر بهتری را برای رفاه جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا فراهم کردیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خاطرنشان کرد: به زودی خبر‌های خوش دیگری نیز در ابعاد مختلف مؤسسه ایثار خواهیم داشت که اعلام می‌شود و با توجه به استقبال جامعه ایثارگری و آحاد مردم از مراکز ایثار، این روند تلاش شبانه‌روزی ما مستمر خواهد بود تا خدمات‌رسانی مؤسسات ایثار را به حداکثر میزان ممکن برسانیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار