خواهر شهید شیرودی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید «شیرودی» نمونه بارز مسئولیت‌پذیری و خوش‌اخلاقی بود

«شیرودی» گفت: شهید شیرودی نمونه بارز شجاعت، مسئولیت پذیری و خوش اخلاقی بود.
کد خبر: ۵۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ - 08September 2022

شهید «شیرودی» نمونه بارز مسئولیت پذیری و خوش اخلاقی بود«آسیه شیرودی» خواهر شهید سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: شهید شیرودی نمونه بارز شجاعت، مسئولیت پذیری و خوش اخلاقی بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از زندگی برادر شهیدم در سریال سیمرغ به نمایش درآمده است، افزود: برادر شهیدم بسیار بچه کاری و مسئولیت پذیر بودند برای اینکه پدر در سال دو جفت کفش نخرد با پای پیاده به مدرسه می‌رفت.

خواهر شهید شیرودی با بیان اینکه شهید شیرودی برای مقطع دبیرستان به تهران رفت همان جا کار می‌کرد درس می‌خواند و به خانواده نیز کمک‌ می‌کرد، بیان داشت: زمان جنگ و کردستان که حضور داشت از خانواده غافل نبود و برای کار کشاورزی به خانواده کمک می‌کرد.

شیرودی تصریح کرد: شهید شیرودی تنها ارتشی نبود بلکه یک روحانی، بسیج و سپاهی بود و لقب مالک اشتر به وی دادند و او می‌گفت من فقط سرباز ساده نظام هستم.

وی ادامه داد: زمانی که از جنگ به شمال بر می‌گشت در مساجد و میدان تنکابن برای آگاهی و روشنگری مردم سخنرانی می‌کرد.

خواهر شهید شیرودی خاطرنشان کرد: شهید شیرودی مشکلات مردم را در منطقه جنگی و مرزنشینان را رفع می‌کرد و از محبوبیت خاصی برخوردار بود و به برادر خودم افتخار می‌کنم که جان خود را برای اسلام وطن و امام اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها