شهید «رمضان‌علی غلام‌نژاد»:

قدر انقلاب اسلامی را بدانید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رمضان‌علی غلام‌نژاد» آمده است: مردم عزیز و انقلابی! قدر این انقلاب شکوهمند را که حاصل فداکاری شهدا و مورد امید میلیون‌ها مسلمان است، بدانید.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 14September 2022

قدر انقلاب اسلامی را بدانیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«رمضان‌علی غلام‌نژاد» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابلسر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«رمضان‌علی غلام‌نژاد» فرزند «نبی» بیستم تیر ۱۳۲۹ در شهرستان بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۶۰ در این شهرستان به دست منافقین و ضد انقلابی ترور شد و به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

 به خانواده گرامی‌ام سفارش می‌کنم که از قرآن و اهل بیت و از امام و شهدا فاصله نگیرید و حجاب اسلامی را رعایت کنید. نماز را به پا دارید و یار و یاور ولایت فقیه باشید. امام را تنها نگذارید.

وصیت من به مردم شهیدپرور و مبارز این است که تا خون در رگهایتان است این امام بر حق را یاری دهید. هر وقت امام سخن می‌گویند، به فرامینش گوش فرا دهید و عمل کنید. اگر این کار را بکنید پیروزید. خداوند در این زمان نعمتی به ما داد که اهمیت آن را هنوز نمی‌دانیم. آن نعمت، نعمت انقلاب و امام است. مردم عزیز و انقلابی! قدر این انقلاب شکوهمند را که حاصل فداکاری شهدا و مورد امید میلیون‌ها مسلمان است، بدانید.

خوشا به حال شهدا این که در راه جهاد و در رکاب امام خویش در جبهه‌ها بر علیه دشمن مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها