وصیت‌نامه شهید «عمران ابوطالبی پیرنعیمی»:

خداوند به انقلاب اسلامی ایران نظر دارد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عمران ابوطالبی پیرنعیمی» آمده است: اکنون باید در برابر تندباد حوادث با قامتی استوار برای نگهداری از انقلاب اسلامی ایستاد و هیچ هراسی به دل راه نداد که خداوند به این انقلاب نظر دارد.
کد خبر: ۵۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ - 19September 2022

خداوند به انقلاب اسلامی ایران نظر داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«عمران ابوطالبی پیرنعیمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «سوادکوه» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«عمران ابوطالبی پیرنعیمی» فرزند «رمضان» در یکم مرداد سال یکهزار و سیصد و چهل و هشت در روستای پیرنعیم سوادکوه به دنیا آمد. تحصیلات ابتدائی را در روستایش پیرنعیم و راهنمائی را در اتو و دبیرستان را در شهر زیراب با موفقیت گذراند.

عمران دارای اخلاق خوب و با وقار  و متین بود. همزمان با تحصیل در مواقع مورد نیاز به خانواده در راه امرار معاش یاری می‌رساند. پس از شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی به عنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد اعزام شد و سرانجام درتاریخ دهم تیر ۱۳۶۵ در منطقه مهران در عملیات کربلای یک به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

تک تک افراد وظیفه دارنده راه شهدا را ادامه دهند و نباید گذاشت لحظه‌ای درخت انقلاب پژمرده شود. حال که درخت انقلاب را فرزندان مخلص این کشور اسلامی با دادن خون به ثمر رسانده‌اند، نباید گذاشت لحظه‌ای پژمرده شود و از این روی چاره‌ای جز آبیاری آن نیست تا آن گاه که ریشه‌اش در زمین مستحکم شود و سایه‌اش در سراسر گیتی بگسترد، ولی اکنون باید در برابر تندباد حوادث با قامتی استوار برای نگهداری آن ایستاد و هیچ هراسی به دل راه نداد که خداوند به این انقلاب نظر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها