مروری بر وصیت‌نامه شهید «بیاتی»

شهید محمدرضا بیاتی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می‌خواهم که دنباله‌رو شهدا باشید امام این پیر جماران را دعا کنید، از خدا می‌خواهم پرچم اسلام تا انقلاب حضرت مهدی (عج) به دست پرتوان ولایت فقیه باشد.»
کد خبر: ۵۴۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ - 20September 2022

شهید بیاتی: دنباله‌رو شهدا باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا بیاتی

«بسمه تعالی

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتابل احیاءعند ربهم یرزقون، مپندارید کسانی که در راه خداکشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

امت حزب الله! چه خوش است کسی که در راه خدا پیکار می‌کند و به درجه شهادت می‌رسد اکنون من از خداوند خویش شهات را طلب می‌کنم و به شما مردمان حزب‌الله می‌خواهم بگویم کسی که در راه خدا کشته می‌شود زنده است و شاهد همیشه زنده تاریخ است.

از شما می‌خواهم که دنباله‌رو شهدا باشید امام این پیر جماران را دعا کنید، از خدا می‌خواهم پرچم اسلام تا انقلاب حضرت مهدی (عج) به دست پرتوان ولایت فقیه باشد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار