شهید گایینی‌مقدم: از امام خمینى پیروى کنید

شهید محمود گایینی‌مقدم در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «من در این آخر عمرم به شما توصیه می‌کنم شما را به خدا بیایید و از امام خمینى که همان خط اصیل اسلام است پیروى کنید؛ به خدا رستگار خواهید شد.»
کد خبر: ۵۴۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ - 20September 2022

شهید گایینی‌مقدم: از امام خمینى پیروى کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید محمود گایینی‌مقدم در یکم فروردین ماه ۱۳۴۲ در شهر قم و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. وی پس از چندی مجاهدت در شانزدهم اسفند ۱۳۶۲، در نبرد با نبرو‌های بعث عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.    

وصیت‌نامه محمود گایینی‌مقدم

«بسمه تعالی

گمان مبرید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند، مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد خداى خویش روزى مى‌خورند.

اینجانب محمود گایینى مقدم فرزند اکبر بنا بر وظیفه‌ای که دارم وصیت می‌کنم‌که پدر و مادر عزیزم مبادا در فراق من گریه کنید؛ اگر خواستید گریه کنید براى امام حسین (ع) گریه کنید. امیدوارم که مرا حلال کرده باشید.

اکنون همان راهى را که حسین (ع) انتخاب کرد و پیش رفت و به سعادت رسید؛ ما هم دنباله‌رو راه ایشان هستیم. من آرزویى که داشتم به آن رسیدم، که همان شهادت بود.

شما اى دوستان! با دوستى که با من داشتید مرا دعا کنید و از پدر و مادر مى‌خواهم براى من دعا کنید و صدقه بدهید. من در این آخر عمرم به شما توصیه می‌کنم شما را به خدا بیایید و از امام خمینى که همان خط اصیل اسلام است پیروى کنید؛ به خدا رستگار خواهید شد.

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بر شهیدان حق و آزادى، به امید دیدار تا روز قیامت.

«نابود باد دشمنان اسلام، انقلاب و روحانیت»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار