وصیت‌نامه شهید «سید جعفر حسینی»:

صداقت و اخلاص خود را حفظ کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سید جعفر حسینی» آمده است: در راه امام خمینی بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ - 17September 2022

صداقت و اخلاص خود را حفظ کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سیدجعفر حسینی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابلسر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«سید جعفر حسینی» فرزند «سید مهران» بیست و ششم شهریور ۱۳۴۶ در شهرستان بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

بدان که تو برای آخرت آفریده شده‌ای نه برای دنیا و سرای نیستی. تو در حال کوچ می‌باشی از سرای موقت به سوی آخرت و تو را گریزی از مرگ نیست پس بترس از اینکه مرگ تو را دریابد و تو در حال گناه باشی.‌

ای جوانان! نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد،‌ ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر (ع) در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.

برادران! استغفار و دعا را از یاد نبرید و از خدا بترسید و به فکر آخرت باشید، چون این دنیا محل گذر است. زود هم می‌گذرد، اما کجا و با چه عملکردی و با چه نامه اعمالی نزد خدا در روز محشر بپا می‌خیزی؟ پس به یاد خدا باشید و در راه او قدم بر دارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را با نیرنگ‌های مختلف از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابر قدرتهاست.

برادران و خواهران من! در راه امام خمینی بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها