اکران مستند «چشم به راه» در مشهد

مستند «چشم به راه» فرمانده شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «حسین فدایی»، به روایت همسر، هجدهم شهریور در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ - 08September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مستند «چشم به راه» روایتی همسرانه از شهید «حسین فدایی» از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون جمعه هجدهم شهریور ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی هویزه واقع در خیابان دانشگاه، اکران می‌شود.

برنامه اکران مستندها از یکم بهمن سال گذشته آغاز شده است و رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان جبهه مقاومت به‌خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده می‌رود که حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

این برنامه با همکاری مرکز رسانه فاطمیون، پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون، حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود و مستند «حبیب حرم» بیست و سومین اثر است که روی پرده می رود.

مستند «چشم به راه» یکی از ۹ مستند نیمه بلند مربوط به شهدای مدافع حرم است که به سفارش شبکه افق و توسط گروه رسانه‌ای فاطمیون تهیه و تولید شده است.

این مستند ۳۵ دقیقه‌ای کاری از «علی‌محمد خانیکی» و «مجتبی احسانی» است که «مهدی خالقی» تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار بوده است و تصویربرداری این مستند را در سوریه «سید میرآقا موسوی» و «غلام بخشی» بر عهده داشتند. همچنین «محمد متحدی» و «علی­ محمد خانیکی» بخش تصویربرداری این مستند را در ایران انجام داده‌اند.

«حسین فدایی» با نام جهادی «ذوالفقار» از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون و از بنیانگذاران این لشکر بود که ۲۳ آذر ۱۳۹۴ در دفاع از حرم آل الله به دست تروریست ‌های تکفیری در جنوب حلب به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار