نگرانی رژیم صهیونیستی از فروپاشی «تشکیلات خودگردان فلسطین»

منابع اسرائیلی از نگرانی رژیم صهیونیستی از فروپاشی «تشکیلات خودگردان فلسطین» خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 09September 2022

نگرانی رژیم صهیونیستی از فروپاشی «تشکیلات خودگردان فلسطین»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روزنامه رأی الیوم، باراک رافید، خبرنگار اسرائیلی اظهار داشت: رونین بار، رئیس شاباک در دیدار اخیر با باربارا لیف، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورنزدیک اعلام کرد که شاباک از تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت می‌کند، اما به دلیل اینکه دوره انتخابات در اسرائیل بسیار حساس است اتخاذ تصمیماتی در این زمینه دشوار است.

رافید به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که رئیس شاباک به شدت نگران وضعیت تشکیلات خودگردان فلسطین و قدرت امنیتی آن است.

بار در دیدارش با لیف داده‌هایی درباره حملات اخیر فلسطینی‌ها ارائه کرده و گفته بود: اسرائیل نمی‌خواهد وارد شهر‌های فلسطینی شود، اما راه حل دیگری نیز وجود ندارد و اوضاع هر روز بدتر می‌شود.

غسان علیان، هماهنگ کننده عملیات اسرائیل در اراضی فلسطینی و ایال حولتا، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز نسبت به فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داده بودند.

دفتر این سه مسئول اسرائیلی واکنشی به این گزارش نداشته‌اند.

طی دوره اخیر عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینی‌ها علیه ارتش و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

در همین راستا بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم عملیات خود را علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و سایر مناطق ادامه خواهد داد.

اظهارات گانتس بعد از آن ایراد شد که پلیس رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را بازداشت کرد که به گفته این رژیم قصد عملیات تیراندازی گسترده‌ای در تل آویو را داشت.

روز پنجشنبه نیز در جریان تیراندازی به خودروی شهرک نشینان یک نفر زخمی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار