شهید حمزه‌لوئى: نگذارید خون شهدا پایمال شود

شهید ولى‌الله حمزه لوئى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ستدعا دارم نگذارید خون شهیدان عزیز پایمال شود، مبادا به زیان انقلاب و به نفع امپریالیسم و صهیونیست و کمونیست کار کنید، اسلام دین رافت و مهربانى و بخشش است به دامان اسلام پناه ببرید.»
کد خبر: ۵۴۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ - 09September 2022

شهید حمزه‌لوئى: نگذارید خون شهدا پایمال شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید ولی‌الله حمزه‌لویی

«بسمه تعالى

خداى را سپاس می‌گویم که توفیق جهاد در راه دینش را به من ارزانى داشته است تا بانک الله‌اکبر در سرتاسر جهان طنین نیندازد ما می‌جنگیم (امام خمینى)

من با میل و رغبت داوطلبانه به این جهاد مقدس آمده‌ام تا پوزه ابرقدرت‌ها و جهانخواران را به خاک ذلت بکشم و حق مظلومان گیتى را از ظالمان بگیرم، ما دنباله‌رو نهضت امام حسین (ع) هستیم و با روش آن حضرت پیش می‌رویم و همه عالم می‌دانند که دشمنان انقلاب ما روش یزید و معاویه را پیش گرفته‌اند، اما گویا این عالمیان به گفته قرآن مجید صم بکم عمی هستند و اصلا نمى‌خواهند فرصت فکر کردن را به خود بدهند.

اى خدا تو خود از تمام جوارح من آگاهى که از روى صدق و صفا سخن مى‌گویم و همه تلاشم براى گرفتن حق مستضعف از مستکبر است وگرنه در این سن وسال (۴۹) ساله و ۲۹ سال خدمت دیگر جنگیدن مال من نیست بلکه متعلق به جوانان برومند این مرز و بوم است ولى گاهى چنان به من نیرو می‌دهى که فکر می‌کنم جوان ۲۵ ساله هستم و مانند آهو از این کوه و آن تپه بالا می‌روم تا دشمن نادان و دست‌نشانده آمریکا و شوروى نفوذ در خاک کشور اسلامى را به گور ببرد، همان کشورى که على (ع) درباره‌اش می‌فرماید به خدا روزگارى بیاید که ایرانیان چنان براى احیاى اسلام راستین بر سر شما ملت حزب کافر بگویند که دمار از روزگارتان دربیاورند.

اى کوردلان چرا شما نمی‌خواهید دینى را یارى دهید که از سرزمین شما برخاسته است و انوار زرینش را بر اقطار عالم پرتوافشانى کرده است لکن شما مانند خفاشان از نور آن گریزانید و قدر آن را نمی‌دانید.

استدعا دارم نگذارید خون شهیدان عزیز پایمال شود، مبادا به زیان انقلاب و به نفع امپریالیسم و صهیونیست و کمونیست کار کنید، اسلام دین رافت و مهربانى و بخشش است به دامان اسلام پناه ببرید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار