امام جمعه شهر ضیاءآباد:

زنده نگه داشتن یاد شهدا ضرورت زندگی فردی و اجتماعی است

حجت‌الاسلام خداوردی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضرورت زندگی فردی و اجتماعی امروز است بنابراین باید فرهنگ شهادت را سرلوحه خود قرار دهیم..
کد خبر: ۵۴۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 10September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «علی‌محمد محمدحسنی» و سالروز درگذشت پدر گرانقدرش و دیگر شهدای روستای قهوج از توابع شهرستان آوج ظهر امروز (شنبه) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «احمد خداوردی» امام جمعه شهر ضیاءآباد با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضرورت زندگی فردی و اجتماعی امروز است بنابراین باید فرهنگ شهادت را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی گفت: هر لحظه که در راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، با برگزاری مراسم و یادواره گام برمی‌داریم، قطعا از شفاعت این عزیران بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: شهدا به ما نشان دادند که چگونه می‌شود از همه مادیات و دلخوشی‌های زودگذر دنیایی گذشت، جان ناقابل را تقدیم این نظام اسلامی و انقلاب کرد و نزد پروردگار روزی خورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشا به حال شهدا که رفتند و نزد پرودگارشان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، گفت: باید از این برکت زنده بودن شهدا در زندگی خود استفاده کنیم و بدانیم هر چه بیشتر یادشان کنیم بیشتر به ما نزدیک شده و ما نیز بیشتر می‌توانیم از آثار برکت وجودی آنها بهره‌مند شویم.

در این مراسم، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان و دیگر مسئولان شهری و روستایی حضور داشتند.

مراسم فوق با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، بخشداری مرکزی آوج، دهیاری روستای قهوج و خانواده شهدای این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار