نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

خدمت به جامعه ایثارگری را باید با تمام قوا انجام دهیم

«خاتمی» گفت: با تمام توان در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری باید گام برداریم چرا که آسایش و آرامش امروز مدیون رشادت‌ها و ایثارهای این بزرگواران است.
کد خبر: ۵۴۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 11September 2022

خدمت به جامعه ایثارگری را باید با تمام قوا انجام دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید مسعود خاتمی» نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با سرپرست بنیاد شهید گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ولی نعمت ما هستند اظهار داشت: با تمام توان در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری باید گام برداریم چرا که آسایش و آرامش امروز مدیون رشادت‌ها و ایثارهای این بزرگواران است.

وی ‌با بیان اینکه پاسداشت مجاهدت خانواده شهدا و ایثارگران یک ضرورت است خاطرنشان کرد: ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس زحماتی برای این مرز و بوم کشیدند که قابل وصف نیست و رساندن آرامش به زندگی این عزیزان کوچکترین کاری است که می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم. 

در ادامه «حسن فیروزی» سرپرست بنیاد شهید گلپایگان متذکر شد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و در این راستا تلاشمان را می‌کنیم که در حد امکان به آنها خدمت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار