جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

بیان خاطرات رزمندگان، مستندی جهت مقابله با تحریف دفاع مقدس است

سرهنگ «حسن پور» با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند جایگاه و نقش‌آفرینی‌های رزمندگان و یگان‌های استان گیلان را به بازدیدکنندگان و نسل‌های آینده بازگو و منتقل کند، گفت: بیان خاطرات رزمندگان و فرماندهان بسیار باارزش و مستندی جهت مقابله با تحریف دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۴۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 11September 2022

بیان خاطرات رزمندگان، مستندی جهت مقابله با تحریف دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، در آستانه هفته گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس جمعی از اعضای شورای فرماندهی انتظامی گیلان با سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان دیدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه کارکنان انتظامی حافظان نظم و امنیت و ایثارگران دائمی جامعه هستند، اظهار داشت: تلاش این عزیزان در این راه ستودنی است.

وی امنیت را لازمه حیات بشر دانست و تصریح کرد: کار پلیس عبادت است و شما سنگربانان واقعی امنیت جامعه هستید و در خط مقدم پیشگیری از ناامنی، خدمات بی شائبه‌ای را به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اید.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: این مجموعه ارزشمند می‌تواند بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

سرهنگ «حسین حسن پور» جانشین فرمانده انتظامی گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مصداق واقعی جهادتبیین است، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس نشان دهنده نقش مردم و فداکاری وایثارگری شهدای والامقام و رزمندگان دوران دفاع مقدس و یگان‌های نظامی و نهاد‌های استان در دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این مراکز فرهنگی می‌تواند جایگاه و نقش‌آفرین‌های رزمندگان و یگان‌های استان را به بازدیدکنندگان و نسل‌های آینده بازگو و منتقل کند، تصریح کرد: دشمن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را وارونه جلوه و بیان می‌کند که باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنیم و در این زمینه بیان خاطرات رزمندگان و فرماندهان بسیار باارزش و مستندی جهت مقابله با تحریف دفاع مقدس است.

وی افزود: نیروی انتظامی استان با تمام توان در این رویداد فرهنگی و باارزش، در ثبت وضبط دستاورد‌های دفاع مقدس در کنار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار