مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

دستگاه‌ها اقدامات خود را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس ثبت کنند

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: تمامی دستگاه‌های استان قم لازم است اقدامات خود را به همراه مستندات در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت ثبت کنند.
کد خبر: ۵۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 12September 2022

دستگاه‌ها اقدامات خود را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس ثبت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مناسبت اربعین حسینی (ع)، یادآور رشادت سلحشورانی است که در مسیر سیدالشهدا (ع) گام نهادند.

وی با اشاره به ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور گفت: بر اساس این ابلاغ، استاندار رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی و هفته دفاع مقدس استان است و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش دبیری آن را بر عهده دارد.

لقمانپور تاکید کرد: ضرورت دارد ساختار شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های قم، جعفرآباد و کهک استان با مسئولیت فرماندار و دبیری سپاه ناحیه آن شهرستان ایجاد شود.

وی با بیان اهمیت قدردانی از افتخارات مردم قهرمان ایران در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد حماسه عاشورایی دفاع مقدس امسال از ۳۰ شهریور همزمان با دیدار فرماندهان و پیشکسوتان با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) و در استان قم به صورت ویدئوکنفرانس در سالن همایش موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور در روز ۳۰ شهریور، خاطرنشان کرد: در استان قم از ۳۲ هزار پیشکسوت حماسه و ایثار در دوران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه با امور ایثارگران استانداری قم عنوان کرد: در این جلسه لیست تمامی ایثارگران دستگاه‌های مختلف استان تهیه شده و از آنان برای حضور در همایش تجلیل، دعوت خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: امسال دومین کنگره ملی شهدا را در دستور کار داریم و ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های استان برنامه‌ها و مستندات خود پیرامون هفته دفاع مقدس و مراسم مربوط به شهدا را در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به آدرس Defadoc.ir بارگذاری کنندتا وضعیت استان قم نسبت به سال گذشته ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار