فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

یگان ویژه ایثارگر با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت زائران اربعین

سردار اشتری با بیان این که نیرو‌های یگان ویژه ایثارگرانه به زائران خدمت می‌کنند، گفت: از نیرو‌های فراجا که این چند روز از دل و جان مایه گذاشته‌اند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 14September 2022

یگان ویژه ایثارگر با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا در ادامه بازدید‌های خود از مرز چذابه با حضور در جمع کارکنان یگان ویژه مستقر در این مرز ضمن خداقوت به یکایک این عزیزان اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق پیدا کردیم در این مکان معنوی و نورانی قدم بگذاریم؛ اینجا مکان مقدسی است که زمانی دشمنان تلاش کردند از این طریق به کشور آسیب زده و خاک ما را اشغال کنند که جوانان غیور این مرز و بوم با نثار خون خود توانستند دشمن را عقب رانده و نقشه‌های آنان را ناکام بگذارند.

سردار اشتری افزود: در عملیات‌های مختلفی از جمله «والفجر مقدماتی» تعداد زیادی از جوانان ما به شهادت رسیدند، ولی در عملیات‌های بعدی به لطف الهی موفق شدند دشمن را عقب برانند.

فرمانده فراجا از دیگر دلایل تقدس این مکان را نزدیکترین بودن آن به مکان‌های مقدس نجف و کربلا برشمرد و دلیل دیگر را قدم‌های مبارک زائران سالار شهیدان و خدمتگزاری خالصانه به آنان عنوان کرد.

وی ادامه داد: با حضور در میان زحمتکشان و کارکنان فراجا عشق و علاقه را در یکایک آنان ملاحظه کردم و این که کارکنان فراجا در کنار وظایف ذاتی خود یعنی تأمین امنیت، تسهیل ترددها، انضباط بخشی و ... به افراد ناتوان و کهنسال خدمت می‌کنند بسیار حائز اهمیت است و قطعا این عمل مخلصانه از دیدگاه ائمه اطهار (ع) بی اجر نخواهد ماند.

سردار اشتری با اشاره به این که قطعا اجر معنوی این کار برای خانواده‌های شما محفوظ خواهد بود، اضافه کرد: موفقیت‌هایی در زندگی و کار برای افرادی که خالصانه در راه اباعبدالله (ع) قدم برمی دارند ایجاد خواهد شد که بعد‌ها متوجه آن می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گریزی هم به کار یگان ویژه زد و اظهار داشت: جنس کار یگان ویژه سلبی است، ولی در اینجا با انجام کار‌های متفاوت به مردم نشان دادند که همواره برای خدمات رسانی به مردم آماده اند و از تجهیزات خود نظیر ماشین آب پاش برای خنک کردن مردم استفاده کردند.

وی در پایان همه کارکنان مأمور در اربعین را به سعه صدر و صبوری در برابر زائران فرا خواند و گفت: شاید زائر از خستگی رفتاری کند که خوشایند مأمور نباشد، اما مأمور ما باید متوجه باشد که او زائر حسین (ع) است و این راه خسته اش کرده و بایستی با ادب و متانت با زائران برخورد شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها